ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتلای جایگاه مشهد با رویداد نشان مشهدالرضا(ع) | معرفی افتخارآفرینان در راستای ترویج انقلاب اسلامی

  • کد خبر: ۱۹۱۴۱۸
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
اعتلای جایگاه مشهد با رویداد نشان مشهدالرضا(ع) | معرفی افتخارآفرینان در راستای ترویج انقلاب اسلامی
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نشان مشهدالرضا(ع) با هدف اعتلای نام و جایگاه شهر مشهد مقدس در عرصه ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است.

سیدجلیل بامشکی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اولین دوره «نشان مشهدالرضا(ع)» ۱۰ دی ماه سال جاری هم‌زمان با روز ملی مشهد اجرا خواهد شد. در رویداد نشان مشهدالرضا(ع) به دنبال شناسایی و بزرگداشت چهره‌های شاخص و مؤثر و خدمتگزاران راستین در شهر مشهد هستیم.

بامشکی با بیان این مطلب که ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با معرفی افرادی که در این عرصه افتخاری را برای مشهد به ارمغان آوردند از دیگر اهداف این رویداد است، عنوان کرد: افراد شاخص صرفاً شامل ساکنان مشهد نیست، ولی شرط حضور در این رقابت ارائه خدمت به شهر مشهد است؛ از این رو از تمام مردم خواستیم تا به ما در معرفی این افراد کمک کرده و کسانی که خدمت ویژه‌ای به مردم و شهر مشهد ارائه کرده یا افتخاری کسب کرده‌اند که باعث شده نام مشهد در عرصه‌های ملی و بین المللی اعتلا پیدا کند به ما معرفی کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت هشت کارگروه در نشان مشهدالرضا(ع) و رصد و شناسایی افراد موردنظر گفت: هشت سرفصل شامل علم و فناوری، فرهنگی و هنری، اجتماعی، اقتصادی، سلامت، زیارت و خدمات زائر، بهداشت و محیط زیست و هشتمین موضوع ایثار و شهادت و مقاومت برای ارائه محتوا در نشان مشهدالرضا(ع) درنظر گرفته شده است.

بامشکی تصریح کرد: نشان مشهدالرضا(ع) دو سطح دارد، برخی از این افراد شاخص حائز دریافت نشان مشهدالرضا(ع) خواهند شد و برخی دیگر نیز دیپلم افتخار خواهند گرفت.

همچنین این نشان مختص افراد حقیقی نیست و تشکل‌ها یا شخصیت‌های حقوقی و سمن‌هایی که در این عرصه‌ها فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند شامل این ارزیابی و دریافت نشان شوند.

گفتنی است رویداد نشان «مشهدالرضا(ع)» برای نخستین بار در تاریخ ۱۰ دی سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. افراد علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند تا لینک ثبت‌نام برایشان ارسال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->